Systemer til værktøjsstyring

Lavere omkostninger - bedre overblik
Du kan aftale, at vores UNI•SERVICE™ styrer og supplerer de værktøjer, du løbende forbruger. Aftalen kaldes suppleringsaftalen.

 

Når din beholdning af et værktøj har nået et minimumsniveau, sørger vi for automatisk opfyldning. Det er nemt og enkelt, og sparer dig for at skulle kontrollere, at værktøjerne er på lager til rette tid. I stedet kan du koncentrere dig om din produktion.

 

Ofte kan den rigtige løsning helt fjerne behovet for, at medarbejdere bruger tid på søgning, bestilling og styring af skærende værktøj.

 

Administration af dit værktøjsforbrug giver mange besparelser:

  • Lavere værktøjsforbrug
  • Mindre værktøjslager
  • Minimalt svind og ukurans

 

Omkostningerne til et værktøjsstyringssystem er mindre end de samlede ressourcer/omkostninger, der normalt anvendes på værktøjsstyring. Resultatet vil i de fleste tilfælde være mindre lagerbinding, færre omkostninger til håndtering, færre produktionsstop som følge af manglende værktøj og mindre ukurans.

 

Systemer til ethvert behov:

 

Mini Tool Manager

Mini Tool Manager består af et Kyocera Unimerco vægskab med 4 hylder og et antal plastskuffer. Mini Tool Manager er et manuelt system, som installeres lokalt, hvor værktøjerne anvendes i produktionen. Værktøjerne optælles med faste intervaller af UNI•SERVICE, hvorefter bestilling og opfyldning foretages.

 

Software:

  • Baseret på SQL-database
  • Mere end 160 automatiske rapporter
  • Automatisk e-mail
  • Mulighed for ERP-integration

 

Ring til vores konsulenter, som rådgiver dig i valget af den bedste løsning til opgaven. Ring på 97 14 14 11.

 

AutoCrib Premier Distributor

AutoCrib

Værktøjsstyring - AutoCrib

Mini Tool Manager

Værktøjsstyring
- Mini Tool Manager